luni, 16 ianuarie 2012

you're the best gift in my life ! 

Un comentariu:

  1. poate asa este dar sunt momente in care ma faci sa ma simt urat si intru in depresie dar cu toate astea ,am trecut mereu peste si m.am intors la tine . mi s.a oferit pe tava un baiat care nu este asa realist ca tine si vrea sa ma arate lumii si am cazut in plasa dar ai inceput sa imi lipsesti si sa imi fie dor de sentimentele tale ,atat de ascunse dar mereu aceleasi. mereu ma intorc la tine si imi faci cel mai mult rau pe care a putut cineva sa mi.l faca ,dar sti ce? atata timp cat te vreau asa mult rezist ,rezist oricarui obstacol. ai suferit din dragoste ,sti cum e ,suferinta mea e dubla . imi cer scuze daca si eu te.am enervat si ranit ,mi.am consumat greseala si ti.am aratat ca sunt a ta si tu al meu . te iubesc .
    p.s. : niciodata nu stim ce avem pana vom pierde ...

    RăspundețiȘtergere